Jako Business Coach nie obiecam Ci spektakularnych rezultatów ani nie zagwarantuję zrealizowania wszystkich celów. Powód jest jeden - Ty sam jesteś głównym graczem! Dlatego też odpowiedzialność za własny rozwój i realizację celów leży po Twojej stronie. Nic się nie wydarzy bez Twojego zaangażowania czy chęci działania. Ostatecznie to Ty musisz wykonać swoją pracę.
Oferując nowe rozwiązania i nowe perspektywy
pomogę Ci odkryć inspirację i motywację do działania
oraz przygotuję Cię do wprowadzenia odpowiednich zmian
za które jesteś samodzielnie odpowiedzialny.
Pomogę Ci:
-
uwolnić lub jeszcze bardziej rozwinąć potencjał tkwiący zarówno w Tobie jak i w Twoim zespole
-
osiągać maksymalne rezultaty i cele
-
odkryć zupełnie nowe i/lub najprostsze rozwiązania
OBSZARY WSPÓŁPRACY COACHINGOWEJ
-
Dla członków zarządu i menadżerów wyższego szczebla.
-
Ukierunkowany na rozwój zachowań menadżerskich oraz przywódczych.
-
Celem jest wsparcie managerów w kreowaniu i implementacji Wizji organizacji, jej Misji i Wartości oraz Strategii działania.
-
Celem jest wykreowanie jasnej wizji własnej kariery zawodowej, odkrycie potencjału oraz wzrost inspiracji i motywacji do działania.
-
Rozwój umiejętności zarządzania własną karierą zawodową, które mogą być wykorzystywane nie tylko w obecnie wykonywanej pracy, ale także w przyszłości poprzez łączy ludzi z ich pasjami, celami, wartościami i innym ważnymi obszarami związanymi z wymarzoną pracą.
-
Spojrzenie na doświadczaną sytuację kryzysową z perspektywy rozwojowej.
-
Praca nad motywacją oraz zasobami potrzebnymi do rozwiązania kryzysu.
-
Dedykowany osobom, które stanęły przed nowymi wyzwaniami lub zmienił im się zakres odpowiedzialności.
-
Uwaga skierowana jest na zaadaptowanie się do nowej sytuacji w sposób jak najbardziej efektywny
PRZEBIEG COACHINGU
Ponieważ nie ma dwóch takich samych procesów coachingowych, przebieg każdego z nich zależy od celów Klienta i jego zaangażowania w ich realizację. Z tego też względu, czas i harmonogram coachingu, każdorazowo ustalany jest bardzo szczegółowo z Klientem i w odniesieniu do zamierzonych przez niego celów. Czas ma tu duże znaczenie, między innymi dlatego, że ugruntowanie nowych nawyków w myśleniu i w działaniu trwa w czasie. To kwestia realizmu, odpowiedzialności, jak i dbałości o efekt coachingu.
Spotkanie najpierw
z inicjatorem coachingu a następnie z zainteresowanym, aby zebrać niezbędne informacje umożliwiające rozpoczęcie coachingu.
Etap 1
SPOTKANIE
WSTĘPNE
Na podstawie analizy sytuacji oraz zakresu zadań i odpowiedzialności, określony zostaje cel główny, czyli to, co chcesz osiągnąć.
Etap 2
USTALENIE
CELÓW
Liczba sesji: od 6 do 10
Czas trwania jednej sesji:
do 1,5 godziny
Przerwa pomiędzy sesjami:
od 2 do 4 tygodni
Etap 3
DZIAŁANIE
COACHINGOWE
Sprawdzenie, czy cel został osiągnięty. Następuje ocena wyników, zmiany jakościowej pracy i zmiany zachowań.
Etap 4
OCENA
REZULTATÓW
ZASADY COACHINGU
Kluczowymi zasadami, którymi kieruję się w pracy coachingowej są:
-
Poufność - Traktując bardzo poważnie współpracę ze swoimi Klientami zachowuję ścisłą poufność odnośnie wszelkich informacji i danych uzyskanych w trakcie procesu coachingowego. Mając na uwadze dobro Klienta, zawartość tematów i obszarów, które mogą być poruszane w trakcie sesji coachingowych objęte są Zasadą Poufności.
-
Zaangażowanie - Zależy mi na pracy z Klientami, którzy są zdecydowani i przekonani, że pracują z właściwym coachem.
-
Dopasowanie - Ponieważ nie ma dwóch takich samych procesów coachingowych, przebieg każdego z nich zależy od celów Klienta i jego zaangażowania w ich realizację. Z tego też względu, czas i harmonogram coachingu, każdorazowo ustalany jest bardzo szczegółowo z Klientem i w odniesieniu do zamierzonych przez niego celów.
-
Satysfakcja - Gwarancja satysfakcji i bezpieczeństwa współpracy! Jeżeli po drugiej sesji z całego cyklu (jeszcze przed rozpoczęciem trzeciej) Klient uzna, że to nie to, wówczas ma zagwarantowany w kontrakcie zwrot całego wynagrodzenia.
-
Konkurencja - Skuteczność coachingu zależy m.in. od poziomu i jakości relacji pomiędzy Coachem a Klientem. Dlatego przed rozpoczęciem całego procesu Klient dobrze, aby zapoznał się z co najmniej jeszcze jedną ofertą i/lub innym coachem w celu wyboru najlepszego dla siebie rozwiązania.
Coaching, który proponuję prowadzony jest w oparciu o zasady International Coaching Community:
http://www.internationalcoachingcommunity.com (Standards & Ethics)